Ara que ja tenim els nadals gairebé al damunt, us envio la meva Nadala amb els meus millors desitjos per a aquestes festes.
Aprofito també per recordar-vos que amb la Thermomix ens podem fer un munt de receptes tradicionals que, si les haguéssim de comprar amb els preus actuals, se’ns dispararia moltíssim el pressupost nadalenc.
Recordeu que vull fer molt ressò de l’estalvi que ens suposa fer servir la Thermomix a diari i, en casos de “receptes temàtiques i de festes populars” com és ara, l’estalvi és impressionant (feu números i ho comprovareu vosaltres mateixos).
Així doncs, us animo a que us feu les vostres pròpies receptes, casolanes, sanes i adaptades al vostres gustos, que amb poc esforç, temps i diners tindrem receptes iguals o més bones que les que acostumàvem a comprar.
Fent servir la Thermomix, a més, ja sabeu que hi dedicareu molt poc temps a la cuina, així que aquests dies tan especials gaudireu més temps de la companyia dels vostres!! 😀 .
Algunes de les típiques receptes nadalenques que tinc al blog són:
Torró de mandarina i menta
Torró de xocolata cruixent (l’arròs es pot canviar per qualsevol altre ingredient)
Tortell de reis
Canelons tradicionals
També algunes receptes força originals per fer en alguns dels àpats, tant d’aperitiu com de plat principal. Són receptes senzilles i diferents a les que estem acostumats i que ens faran quedar d’allò mes bé amb els nostres convidats. Per exemple:
Llagostins al safrà
Cloïsses cantonals
Popets amb salsa
Bocinets de formatge
Sopa de bolets i llagostins
Daus de rap en salsa americana
Filet de porc en crosta de pasta de full
Carpaccio de fruites al safrà
Llenguado a la taronja
Bacallà a la mantega de cítrics
…
Busqueu, investigueu, remeneu per internet i pels vostres llibres per trobar la recepta que preferiu però, sobretot…. feu servir molt la Thermomix, que estalviareu temps i diners, moooolts diners!!
Que passeu unes Bones Festes i una bona entrada a l’any 2014!!
PetoNats nadalencs!!
nat