Aquesta és una variant de la recepta que ja tinc publicada, la Crema de Carbassa, que amb la Thermomix és increïblement senzilla de fer i sense esforç.
Qualsevol recepta és apta per a moltes variants. La veritat és que jo ho faig moltíssim però poques vegades us comento quines són, i comprenc que aquests tunejos puguin donar-vos noves idees per trencar la rutina i no avorrir una recepta.
Així que aquesta vegada he tingut en compte les vostres peticions i us anoto com he tunejat avui la recepta: Crema de Carbassa amb Ou Margarida.
És tan simple com afegir patata amb la resta d’ingredients per fer el plat més consistent i complet, i programar 25 minuts, temperatura Varoma, v2.
Mentre arribava a la temperatura varoma he preparat uns ous poché (la recepta la teniu en el llibre Imprescindible) que he cuit al Varoma. Ho he fet tot alhora i jo, mentrestant, he pogut estar per les meves nenes. Quin goig cuinar sense estar a la cuina… això per a mi no té preu!! 😀 .
Quan els ous poché queden planets es diuen ous margarida. Però si voleu donar un toc encara més original al plat, mireu aquesta entrada que us donarà idees encara més divertides: Això va d’ous! : P .
En acabar triturem 1 minut a v10 (no oblideu deixar que baixi una mica la temperatura abans d’usar velocitats altes) i servim la crema amb l’ou al mig perquè llueixi més el plat.
Proveu-la, ja veureu quina cosa tan bona i original és aquesta barreja de sabors!
PetoNats!
nat