Les mandonguilles del directe

Aquestes són les Mandonguilles del directe. I en dic així ja que vaig anar retransmetent en directe, al mur del grup ThermoNat, els passos a mesura que els anava fent.

Es tracta simplement d’unes Mandonguilles amb Sípia. Va ser totalment improvisada, no vaig seguir cap recepta i he de dir que van quedar boníssimes, tot i ser tan senzilles.

Les repeteixo segur, però amb més mandonguilles i més sèpia, que de tan bones que estaven ens les vam acabar totes i ens van semblar poques, molt poques!!

Us copio aquí els missatges del directe, on vaig explicar pas a pas com les feia:

Natàlia Castelló Cubel

Voy a hacer un nuevo uso del muro.. os iré escribiendo en directo los pasos que sigo para hacer las albóndigas en este post…
troceo una cebolla con 50gr de aceite a v5 durante 5 o 6 segundos
sofrío 5 minutos a temperatura varoma, v2
añado 200gr de tomate triturado y sofrío 7 minutos a temperatura varoma, v2
de mientras iré rebozando las albóndigas con pan rallado (por supuesto, rallado con el thermomix!!
mientras también cortaré la sepia en dados (son tiras de potón). como que estaba congelada, la he sumergido en agua para descongelarla antes y ese agua, con “esencia” de sepia la guardaré para echarla al guiso. Aquí se aprovecha todo!!
a medida que rebozo las albóndigas, las voy poniendo en el recipiente varoma
Ya está el tomate, ahora añado guisantes congelados y la sepia con su jugo. Pongo la tapa sin el cubilete y pongo el varoma encima, programo 15 minutos, temperatura varoma, v2
doy una ojeada al bizcocho genovés…. me resisto a darle un mordisco!!!
voy a jugar un poco con el chocolate que me ha sobrado en la manga pastelera, alguna idea se me ocurrirá para aprovecharlo… tengo 15 minutos!!! Jeje
echo una pizca de sal y añado las albóndigas al vaso para que se acaben de hacer por dentro, lo dejaré reposar hasta el momento de calentarlo para cenar y así se mezclarán los sabores
Y colorín colorado, esta receta se ha acabado!!
Esta noche, después de cenar, os contaré qué tal han quedado 
Han quedado buenísimas, ni una hemos dejado, y la salsa….. jué qué rica!!!! Luego os pondré la foto, pero vamos, que repito receta seguro, pero con más albóndigas y más sepia, que nos han sabido a poco!! Jeje

Falta comentar que per escalfar, vaig afegir una mica de julivert sec i el vaig programar 7 minuts, temperatura varoma, gir invertit, velocitat cullera. Abans d’escalfar van estar reposant prop d’una hora i es va realçar el gust ja que es van barrejar els sabors. Van quedar perfectes!

Em va agradar això d’anar teclejant la recepta a mesura que l’anava fent, segurament el repetiré així que estigueu atents al mur que en qualsevol moment retransmeto en directe de nou!

PetoNats!
nat

Gràcies per deixar un comentari:

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s